تهران متال مارکت عرضه کننده، قلع خالص، شمش قلع سرب دار، سیم لحیم بدون سرب و شمش قلع با آنالیز های خاص است، با این حال این اقلام با چه قیمتی معامله می شوند و قیمت روز قلع جقدر است؟ همه این ها ممکن است سوال شما باشد، ما روزانه تماس های زیادی از مشتریان خود داریم، پس در این پست به بررسی روند استعلام قیمت قلع در تهران متال مارکت خواهیم پرداخت.

نوسانات ارز به شدت روی قیمت ها تاثیر گذاشته، بازار فلزات پایه نیز شامل این تغییرات شده اند، لذا در این پست به آموزش کامل طریقه استعلام قیمت قلع و سایر محصولات مرتبط خواهیم پرداخت.

 

فلزات اساسی  و همچنین قلع نیز مانند بسیاری از اقلام دیگر دارای قیمت جهانی بوده و با توجه به نوسانات شدید ارزی قیمت آن ها می تواند از روزی به روز دیگر متغیر باشد، با این حال شرکت تهران متال مارکت به دو شکل امکان استعلام قیمت را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در روش اول، شرکت یا شخص حقیقی می تواند در ساعات اداری به تلفن درج شده در سایت که شرح ذیل هستند تماس بر قرار کنند.

۰۲۱-۳۳۱۱۹۹۹۲ (برای تماس در زمان ادازی)
۰۹۱۲۱۷۸۸۲۱۱ (برای تماس در زمان های غیر اداری)
در روش دوم، خریدار حقیقی یا حقوقی می تواند به بخش تماس با ما در سایت وارد شده و یک پیام برای شرکت بگذارد، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط بر قرار خواهند کرد، همچنین اگر قصد دارید که سند مکاتبات به شکل مکتوب در ایمیل شما ثبت گردد، می توانید به طور مستقیم به ایمیل info@tehranmetalmarket.comپیام بدهید.

  استعلام قیمت منیزیم

در روش سوم می توانید به شکل حضوری به دفتر شرکت به نشانی تهران – خیابان امیرکبیر کوچه ناظم الاطباء – پاساژ مبصر پلاک ۶۱ مراجعه کنید.

شرکت تهران متال مارکت به عنوان یک شرکت پر سابقه در زمینه تولید و عرضه فلزات اساسی با سال ها تجربه می تواند نیاز مشتریان خود را به سرعت و با بهترین کیفیت بر طرف کند.

درباره ما
تهران متال مارکت یک شرکت تخصصی در زمینه تهیه، توزیع، خرید، فروش انواع فلزات صنعتی و غیر آهنی و برخی از مواد شیمیایی مورد استفاده و مصرفی در صنایع آبکاری است. شرکت تهران متال مارکت تولید کننده قلع ۶۳% با برگ آنالیز و کیفیت قابل رقابت با قلع استانول آلمان با تضمین صد در صد است که هم اکنون طرف قرار داد بزرگترین شرکت های تولید کننده برد های الکتریکی است، همچنین شرکت تهران متال مارکت در زمینه فروش و پخش قلع خالص مالزی و اندونزی، سرب خالص کارخانه های معتبر، روی ۹۹/۹۵ تا ۹۹/۹۹ درصد، نیکل اینکونل کانادا و ژاپن و نروژ، منیزیم چینی و ایرانی، کادمیوم ایرانی و آلمانی، انواع مس، آلومینیوم با آلیاژهای مختلف و اکسید کادمیوم روسی و اروپایی فعال بوده و به شکل گسترده در زمینه تامین، صادرات و واردات این فلزت دارای فعالیت است.

شرکت تهران متال مارکت با وجود سال ها فعالیت در زمینه فلزات و تجارب حاصل از آن، به شکل توانمند قادر است نیاز های کلیه مشتریان داخلی و بین‌المللی را در بالا ترین استاندارد کاری برآورده نماید و به شکل حرفه ای در پروژه های بلند مدت و کوتاه مدت نیاز مشتریان خود را برطرف سازد.

  نیکل اینکونل